This store requires javascript to be enabled for some features to work correctly.

NEW: ShopeePay SPayLater 1-12 month instalment now available!

Diskaun tambahan sehingga RM500 untuk ahli SETIAA! Klik untuk daftar

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5500++ Reviews

Bayar ansuran 3 kali 0% faedah: ATOME

Kini anda boleh bayar ansuran 4 kali 0% faedah bersama Grab PayLater

Masih berfikir untuk membeli di Sellection? Baca review ini akan membuatkan anda tersenyum dan terus beli!

Masih berfikir untuk membeli di Sellection? Baca review ini akan membuatkan anda tersenyum dan terus beli!

“Layanan #TeamSellection sangat baik dan membuatkan saya rasa selesa dan ingin membeli lagi di Butik Sellection. Sellection sentiasa dihati”- Pelanggan Sellection

 

 

 

 

           

Review daripada pelanggan Sellection

     Bermula era digitalisation dan media sosial mula menjadi tempat meluah perasaan atau memberi feedback, slogan ‘customer always right’ mesti sentiasa di perkatakan oleh pelanggan untuk mendapat servis khidmat pelanggan terbaik. Tidak kira sama ada membeli secara online apatah lagi walk-in. Betul kan?


Apakah kayu ukur kehebatan dan kejayaan sesuatu busines yang menyebabkan ia masih diperlukan, disukai, relevan, dan sentiasa mempunyai “repeat customer”?. 


Tentulah jawapannya ialah daripada “ULASAN BAIK” (POSITIVE REVIEWS)  daripada para pelanggan yang meyakini, mempercayai dan menyukai sesuatu servis atau produk itu.

Review yang kita selalu lihat di website atau di media sosial ini sebenarnya sangat penting terutama sekali apabila pelanggan ingin membuat suatu pilihan. Review yang baik memberikan imej positif terhadap sesuatu busines, servis ataupun barangan.  Daripada bacaan pun sudah dapat ketahui adakah “great, good, or bad service/product”. Semestinya sebagai pelanggan pastinya ingin yang terbaik. Yang lebih banyak bintang (5 Star Rating), pasti menjadi  pilihan utama pelanggan kerana sudah terbina keyakinan dan kepercayaan melalui review itu.


Agaknya anda adalah pelanggan yang mana? Baca review dulu atau terus membeli?



“Saya bina bisnes ini dengan kepercayaan dan memberikan servis khidmat pelanggan yang terbaik kerana bukan mudah untuk orang luar percaya bisnes kita”- Founder Sellection



Business ‘Personal Shopper’ yang diusahakan oleh Madam Nor Rafidah Khairuddin bukan lah sesuatu yang mudah untuk dibina. Pastinya review pelanggan menjadi tumpuan utama yang diperkatakan lebih-lebih lagi apabila menjual barangan berjenama mencecah ratusan dan ribuan ringgit.


Bermula dengan hanya 20  “Pre-Order” pada tahun 2014, kemudian bertambah menjadi 50, 100, 1000 “Pre-Order” yang 100% diuruskan secara online, positive reviews telah menyebabkan perniagaan ini semakin berkembang maju sehinggalah terciptanya jenama Sellection.com dan Butik Sellection, Kuala Lumpur pada tahun 2018. Setelah 8 tahun berkecimpung dalam busines koleksi barangan berjenama antarabangsa seperti Coach, Kate Spade,  Micheal Kors, dan Fossil , Sellection telah berjaya membantu wanita dan lelaki untuk mencapai impian memiliki beg tangan berjenama!



“3900 Reviews and countings..”

#ImpianJadiKenyataan



Siapa yang pernah datang ke Butik Sellection pasti tahu bagaimana #TeamSellection membantu, melayan dan menyantuni pelanggan yang ‘walk-in’. Setiap pelanggan yang datang membawa harapan tinggi agar impian mereka memakai beg tangan berjenama tercapai! Sellection amat menitikberatkan kegembiraan dan kepuasan pelanggan. Interaksi face-to-face sememangnya menimbulkan perasaan gembira  buat #TeamSellection untuk pastikan urusan jual beli dilakukan dengan penuh mesra dan profesional.



Sehingga ke hari ini, selepas 2 tahun dilanda pandemik, Sellection.com masih teguh berdiri memberikan servis perkhidmatan dan layanan terbaik. Sellection meraikan keyakinan semua pelanggan tanpa mengira latar belakang status, sama ada seorang suri rumah, peniaga kecil, guru-guru mahupun yang profesion tinggi. 


Sejujurnya, tanpa pelanggan yang setia yang meyakini, menyokong dan mempercayai Sellection, tidak akan mampu untuk mencapai positive review yang mencecah hampir 4000 ini daripada pelanggan. Jutaan terima kasih diucapkan. 


Jom baca apakah review menarik yang ditulis dan mungkinkah anda termasuk disini?

 

review Sellection
Review daripada pelanggan Sellection
review Sellection
Review daripada pelanggan Sellection
review Sellection
Review daripada pelanggan Sellection
     Haa…macam mana.. tersenyum tak bila baca? Masih lagi berfikir untuk membeli di Sellection? Atau dah masuk ke Shopping Cart?  Apa yang dapat disimpulkan daripada  semua positive review di Sellection ialah:


1. Sellection membantu  merealisasikan impian boleh jadi kenyataan.

2. Seronok memiliki beg tangan pertama daripada Sellection.

3. Sellection menawarkan handbag original berjenama dan original.

4. Servis penghantaran Sellection sangat pantas dan laju.

5. Pelanggan Sellection berasa semakin yakin untuk bergaya walaupun seorang suri rumah.

Lihat lebih banyak lagi positive review yang lain dengan klik disini:

https://sellection.com/pages/sellection-reviews

Pembaca yang berkeinginan untuk membeli di Sellection dijemput datang ke Butik Sellection di Wangsa Melawati, Kuala Lumpur atau layari website  www.sellection.com. 

Rasai pengalaman membeli barangan berjenama antarabangsa dengan penuh rasa yakin seolah membeli-belah di outlet ataupun butik di luar negara dan ia bermula di Sellection!